Cum să construiești succesul în stomatologie

Ca ființe umane, avem o abilitate extraordinară pe care am putea să o folosim mai mult și mai bine atunci când practicăm: comunicarea.

De ce mulți dentiști nu reușesc să își atingă potențialul? De ce mulți dentiști nu au niciodată șansa de a-și crea un succes de lungă durată pe care și-l doresc?  Și de ce doar o mână de oameni, înțeleg cu adevărat de ce este nevoie pentru a crea o viață fericită prin stomatologie?

Răspunsul este simplu. Ei înțeleg secretul. Până la sfârșitul acestui articol, sper să vă împărtășesc acest secret și să vă dau idei care să vă ajute în călătoria spre succes.

“În calitate de stomatologi, suntem slab pregătiți în arta comunicării.”

În calitate de dentiști, suntem foarte bine educați și pregătiți pentru a fi competenți din punct de vedere clinic.  Am petrecut multe ore bătând pasul pe loc în meseria noastră, pentru a oferi o îngrijire excepțională.  Dar, cu toate acestea, suntem slab pregătiți în arta comunicării.  Mai mult, nu am reușit cumva să înțelegem conceptul simplu care creează relații de încredere între noi și pacienții noștri.

“Dacă v-aș spune că succesul este la doar o conversație distanță?”

În medie, clinicienii au tendința de a-și întrerupe pacienții în 15 secunde. Rareori îi ascultăm cu atenție. Ca ființe umane, avem adesea tendința de a trage concluzii pripite și avem impresia că putem ști răspunsul la o anumită problemă în câteva secunde de informare. Dar dacă v-aș spune că succesul este la doar o conversație distanță?

În fiecare zi avem un slogan pe care îl repetăm pacienților noștri atunci când sunt primiți în facilitățile noastre. Le spunem deschis că “ziua este despre ei”. Și pentru a transmite acest mesaj, înainte de a începe consultațiile mele, îmi invit adesea pacienții să aibă un interviu preclinic cu mine. Acesta este un moment sacru, în care ajung să îmi cunosc pacienții mai personal.  Tema aici este simplă. Nu este vorba despre mine, ci despre ei.

“Nu ar trebui să existe nicio întrerupere în timp ce pacientul vorbește.”

Limbajul pe care ar trebui să îl folosiți pentru a aborda această conversie este simplu și clar. Scopul este de a crea o experiență confortabilă, așa că, având în vedere acest lucru, aveți răbdare și vorbiți cu o voce calmă, pe un ton mai scăzut. Zâmbetul este încurajat. Aș recomanda să le puneți întrebări despre viața lor, valorile lor, obiectivele și așteptările lor.

Nu ar trebui să existe nicio întrerupere în timp ce vorbesc. Pur și simplu stau pe spate, zâmbesc și îl las pe pacient să se simtă confortabil să împărtășească. Iar dacă trebuie să vorbesc, mă asigur că am pus doar întrebări legate de ceea ce tocmai au dezvăluit. Fac efortul de a pune 5 întrebări despre ceea ce discută. În niciun caz nu evit acest proces.

“Să devii dentistul care ascultă și căruia îi pasă este ceea ce te diferențiază.”

Acest lucru arată că ați ascultat pentru a înțelege, și nu doar pentru a răspunde. Pacientul se simte apreciat și acceptat. Se construiește o punte de încredere între ei și dumneavoastră. Iar ca dentist, veți putea descoperi nenumărate informații care vă vor ajuta să recomandați pacienților dumneavoastră tratamentul corect și cel mai potrivit.

Este demn de remarcat faptul că pacienții asociază disconfortul și durerea cu vizita la dentist. Făcându-vă timp pentru a-i face să se simtă ascultați, disociați impersonalitatea de îngrijirea dumneavoastră. Asigurările dumneavoastră vor fi percepute mult mai eficient. Foarte repede veți deveni dentistul care ascultă și căruia îi pasă. Acest lucru este ceea ce vă diferențiază. Acesta este modul în care pacienții vor avea încredere să accepte tratamentele recomandate de dumneavoastră. Acesta este modul în care creați o relație de lungă durată și, astfel, succesul prin stomatologie.

Vă îndemn să aplicați acest lucru în viața personală. Data viitoare când vă aflați într-o conversație, luați un moment și amintiți-vă că nu este vorba despre dumneavoastră.  Puneți întrebări despre ceea ce discută cealaltă persoană.  Nu va trece mult timp până când vă veți da seama că oamenilor le va face plăcere să vorbească cu dumneavoastră și să împărtășească informații cu dumneavoastră. Informațiile sunt valoroase, iar oportunitățile sunt încorporate în informații. Acum vedeți că succesul este la doar o conversație distanță.

Sursa: enlightensmiles.com

Leave A Comment