Incredibil de talentata Rhona Eskander, este un inovator în industria dentară. Nu numai că este un dentist extrem de priceput, dar și-a făcut un nume prin apariția în numeroase emisiuni de televiziune populare și prin răspândirea conștientizării cu privire la turismul dentar și la femeile din industria stomatologică. De-a lungul carierei sale, Rhona a rămas dedicată pentru a deveni din ce în ce mai pricepută în munca pe care o iubește, depășind limitele stereotipurilor și ajutând o mulțime de oameni pe parcurs.
Rhona și-a asumat sarcina de a fi o purtătoare de cuvânt pentru a-i ajuta pe cei care s-au aflat la mila unei tendințe virale a modei de care am auzit cu toții, dinții de curcan. Fiind dentist în ultimii 13 ani, Rhona a văzut destule cazuri neplăcute, însă a știut că trebuie neapărat să ajute acest caz în special. O mamă a doi copii din Irlanda a zburat în Turcia pentru a-și “repara” dinții, o călătorie pe care femeia și-ar fi dorit să nu o fi făcut niciodată.
Zâmbet perfect… din iad!
Amanda Turner, în vârstă de 38 de ani, din Belfast, își posta călătoria pe pagina ei TikTok de la început până la sfârșit, când cazul ei a devenit viral pe internet pentru experiența îngrozitoare pe care a trăit-o. Mama a doi copii a fost abordată de Rhona și de echipa ei de la clinica dentară Chelsea din Londra. Aceasta a consultat-o pe Amanda, care trecea printr-o durere de nedescris, care, odată ajunsă acasă, i-a provocat probleme de sănătate îngrozitoare și traumatizante, iar Amanda a fost în cele din urmă spitalizată. A trebuit să i se facă o gaură în gât doar pentru a scurge lichidul din maxilar. Rhona și echipa sa au efectuat 6 tratamente de canal și extracții dentare pentru a o ajuta să își salveze dinții. Între timp, au fost nevoiți să monteze coroane temporare, în timp ce gura ei încerca să se vindece suficient pentru coroane permanente.
O procedură de acest nivel ar fi costat-o pe Amanda mii de lire sterline pe care nu a fost nevoită să le cheltuiască. Așa că, din bunăvoința cabinetului, au taxat-o pentru materialele folosite. Cu toate acestea, unii pacienți care s-au confruntat cu dinți de curcan ratați și care nu au primit ajutorul sau îngrijirea ulterioară corectă, ceea ce ar fi dus la o plată foarte costisitoare și, mai rău, la probleme de sănătate pe termen lung.
Ouch, asta o să te doară…la buzunar!
Fără cunoștințele corecte, pacienții sunt lăsați vulnerabili și nu știu ce anume ar trebui să primească de la dentist, ceea ce poate fi super dăunător pentru pacient și pentru sănătatea lor generală. “Mă întristau cazurile pe care le vedeam cum merg prost și, de asemenea, văzusem un client care își făcuse o lucrare în Turcia pentru 2-3.000 de euro și care urma să coste 60.000 de euro pentru a o repara”. Rhona știa că aceasta nu va fi singura persoană căreia i s-a întâmplat acest lucru. Există pacienți care nu beneficiază de sprijin atunci când vine vorba de a înțelege de ce anume au nevoie când vine vorba de lucrări dentare cosmetice.
“Mă simțeam trist din cauza cazurilor pe care le vedeam cum merg prost și, de asemenea, văzusem un client care își făcuse o lucrare în Turcia pentru 2-3.000 de euro și care urma să coste 60.000 de euro pentru a o repara.”
Rhona a făcut ceea ce și-a propus, a vorbit pentru mai multe reviste și a apărut la numeroase emisiuni de televiziune pentru a vorbi despre pericolul cu care se pot confrunta unii oameni atunci când vine vorba de a-și face dantura în străinătate: “Oamenii se gândesc că fac o afacere bună și că vor fi văzuți în scurt timp, de ce să nu-mi fac asta?”, spune Rhona. Ea a început să vadă o problemă cu modul în care oamenii abordau noua lor dorință de a-și face dinți noi. O excursie cu soare și un nou set de albi perlați… ce ar putea merge prost? multe… evident!
Adevăratul miez al discuției este că nu sunt de acord cu prepararea coroanelor pe dinți virgini, nerestaurați, și cred că publicul nu cunoaște cu adevărat implicațiile pe termen lung. Este în interesul public să protejăm persoanele care merg în străinătate pentru a înțelege implicațiile pe termen lung și costurile coroanelor.
Sursa: enlightensmiles.com