Într-o lume dominată de social media, colaborarea cu un influencer este cu adevărat cea mai bună decizie pe care o poți lua pentru tine ca dentist? Dr. Rhona Eskander ni se alătură pentru a vorbi despre cum influencerii au schimbat lucrurile pentru cariera ei.
Dr. Rhona Eskander este un dentist bine stabilit în Marea Britanie a cărui carieră a fost influențată pozitiv de colaborările cu influencerii. Dar cât de relevanți sunt aceștia de fapt? Au ei puterea de a schimba definitiv cariera unui dentist? Acțiunile lor oferă întotdeauna rezultate relevante? Am discutat cu Rhona despre toate acestea și despre multe altele.
Dr. Prav Solanki: Vorbiți-mi despre influenceri. Există o mulțime de oameni care sunt dentiști care nu vor ști ce este un influencer sau cel puțin ce implică tratarea lor, cum ar fi reduceri de tratament, tratament gratuit? Sunt ei pretențioși? Diferența dintre un influencer și o celebritate reală și le tratezi pe amândouă, nu?
Dr. Rhona Eskander: Da.
Dr. Prav Solanki: Vă cunosc partenerul de afaceri. Adarsh mi-a menționat că el cunoaște câteva persoane în poziții înalte din perspectiva celebrității, nume de zi cu zi pe care le cunoaștem cu toții. Spuneți-ne cum este să tratezi acești oameni și ce presupune acest lucru.
Dr. Rhona Eskander: Indiferent dacă ești o persoană influentă sau nu, îmi place să tratez tot felul de oameni, dar a existat o persoană influentă care mi-a schimbat cu adevărat lumea. Nu știam cu adevărat ce este un influencer. Acum câțiva ani am primit un DM de la două persoane, una se numește Beauty and the Blog și cealaltă se numește Melissa Wardrobe. Mi-au trimis un mesaj care spunea: “Îmi place foarte mult munca ta. Nu este falsă. Pot să vin să te văd? Faci colaborări?”
Eu am întrebat: “Cine sunteți și care este colaborarea?”. Eu am spus: “Habar n-am ce sunt acești termeni”. Am zis: “Hei, nu fac nimic gratuit, dar cred că poți veni pentru o consultație și putem discuta despre ce ai în minte”. Melissa a venit înaintea lui Michelle, iar Melissa a documentat această călătorie arătând scanerul de tarot pentru ochi și întreaga experiență și, sincer să fiu, a fost acum doi ani, încă mai văd patru pacienți pe săptămână de la ea, patru pacienți pe săptămână.
Dr. Prav Solanki: Încă și acum?
Dr. Rhona Eskander: Încă și acum. Și avea doar vreo 80.000 de urmăritori, ceea ce nu este mare lucru, după cum știți, în lumea influencerii. Dar deschide ușa către o piață complet nouă. Erau toți afro-caribanezii, pentru că ei chiar au încredere în ea. Acesta este lucrul cheie. Pentru că, mai târziu, am descoperit că aveam influenceri cu 13.000.000 de urmăritori și am obținut în total cam cinci pacienți de la ei. Dar Melissa, este pentru că publicul ei are încredere în ea. Este amuzantă și este autentică. Ea chiar și-a pus experiența dentară în evidențele ei.
A fost foarte amuzant pentru că și eu lucrez cu jumătate de normă în Westminster și avem o mulțime de politicieni, o mulțime de politicieni pe care voi îi cunoașteți. Știți cum sunt, Partidul Conservator, Partidul Muncii, orice. Ar sta în sala de așteptare. Mergeau la acest cabinet din Westminster de mult timp.
Așa că intrați acolo și ați vedea un politician foarte faimos lângă un influencer cu o perucă uriașă, cu gene, cu unghii, cu telefonul în mână, chiar lângă acest politician cu adevărat consacrat. Apoi mi-am dat seama de puterea influencerii, așa cum ai spus, și am zis: “Doamne, asta a adus atât de multe afaceri”. Atunci afacerile pentru mine au explodat într-un mod pe care nu mi l-am imaginat niciodată.
“Se deschide ușa către o piață complet nouă.”
Michelle a venit să mă vadă în continuare și Michelle a avut un efect similar, dar și ei erau doar oameni care doar se înscriau pentru planuri de tratament. Din nou, au fost în principal pacienți din generația mileniului și din generația Z. Deci este diferit. Este diferit față de tipurile de pacienți din vechea școală. Am constatat că tratarea influencerilor a fost grozavă la început. Acum cred că are un efect zero sau deloc asupra afacerii mele, dacă sunt sinceră cu voi, pentru că mi-am stabilit această reputație.
Dacă un influencer vine la mine acum, este cu adevărat o afacere mare. De fapt, acum am schimbat regulile. Îi tratam pe cei mai mulți pentru o taxă redusă, foarte puțini complet gratuit, dacă nu cumva doar o mână probabil. Acum am revenit la o taxă redusă pentru un conținut video bun și așa mai departe. Pentru că, ca să fiu sincer, simt că fiecare dentist face asta acum. Așa cum a spus Payman, pentru mine și-a pierdut autenticitatea. Așa că am zis: “Și ce dacă?”.
Dr. Prav Solanki: Care este etalonul tău pentru a măsura dacă ar trebui să oferi unui influencer un tratament cu discount, gratuit, 50%, 30%?
Dr. Rhona Eskander: Când Mel B a venit la mine de la Spice Girls, nu aveam de gând să o taxez. I-am spus: “Hai să începem cu asta”. Cred că, în principiu, arunc o privire la profilul lor, încerc să evaluez care este numărul lor de urmăritori și așa mai departe. În cazul Melissei, ea va îmbunătăți câteva lucruri la zâmbetul ei peste câțiva ani și cred că, datorită puterii a ceea ce a făcut până acum, știu că este un caz verificat.
Dr. Payman Langroudi: Cred că ceea ce ați spus mai devreme este foarte important, nu-i așa? Profunzimea influenței mai degrabă decât amploarea influenței.
Dr. Rhona Eskander: Da.
Dr. Payman Langroudi: Aveți, nu știu, câte? 50.000 de urmăritori pe Instagram, dar acesta este un număr.
Dr. Rhona Eskander: Da.
Dr. Payman Langroudi: În primul rând, care poate fi cumpărat și toate astea. Dar profunzimea. Este ceea ce spuneam despre conținutul autentic. Te-am văzut mergând pe Instagram și spunând: “Sunt bolnav și trebuie să-mi iau o pauză”.
Dr. Rhona Eskander: Da.
Dr. Payman Langroudi: Pentru mine, acea conexiune profundă cu 3.000 de oameni este mult mai importantă decât o conexiune superficială cu 50.000 de oameni. Și deci asta este ceea ce are ea.
“Ai vedea un politician cu adevărat celebru lângă un influencer… atunci mi-am dat seama de puterea de influențare.”
Dr. Rhona Eskander: Da. Este foarte interesant, pentru că o mare parte din numărul meu de urmăritori a fost construit prin influenceri care vorbesc despre mine, dar asta nu asigură neapărat un angajament bun, de exemplu. Deci, așa cum ți-am spus, unele dintre postările mele ar fi avut atât de multe like-uri și apoi s-au redus cu adevărat.
Când oamenii se uită la ea, se gândesc: “Nu are sens, din cauza următoarei planșe”. Sau orice altceva. Dar problema a fost că atunci când a venit cineva care avea 12.000.000 de urmăritori, poate că am câștigat 3000 de urmăritori de la acea persoană. Dar asta nu înseamnă neapărat implicare. Înțelegeți? Înseamnă doar adepți.
Dar chestia este că eu cred întotdeauna în onestitate și vulnerabilitate și cred că, în calitate de dentiști, există această chestie masivă de bravadă care apare atunci când nu putem arăta cum ne simțim cu adevărat și există această, nu putem fi umani. Simt că ar trebui să începem să vorbim despre asta, pentru că eu cred că generația tânără va suferi mai mult decât noi.
S-a dovedit deja că rețelele de socializare sunt legate de anxietate, de depresie și acum sunt legate și de sinucidere. Dacă nu începem să fim mai sinceri în legătură cu ceea ce simțim, ar putea fi o catastrofă. Ne uităm la aceste programe de reality show, cum ar fi Insula Iubirii, unde patru persoane s-au sinucis.
Dr. Payman Langroudi: Patru persoane?
Dr. Rhona Eskander: Da. Pentru că amintiți-vă că a fost Mike, apoi a fost Sophie, apoi prietenul ei s-a sinucis și el. Apoi a fost Caroline Flack. Asta înseamnă patru persoane. Este ca și cum ar trebui să începem să luăm act de faptul că oamenii devin atât de înălțați, se bucură de acest statut de înălțare și validare pentru a fi doar dărâmați din nou. Sau se bucură de oameni care se bucură de faptul că au făcut ceva rău sau nu pot susține acel nivel de succes și devin deprimați.
Cred că este la fel și în cazul stomatologiei, pentru că denfluențarea, având în vedere că, după cum știți, Dental Hope a numit-o, este la modă acum, nu-i așa? Oamenii vor să devină denfluențatori. Tinerii îmi trimit mesaje pe Instagram spunându-mi: “Cum devii un dentist Instagram?”. Și eu mă întreb: “Chiar așa ceva există acum?”. Pentru că, asta vor oamenii să devină.
Dr. Payman Langroudi: Da. Și întotdeauna a existat un KOL, dar KOL-urile obișnuiau să fie oameni mai în vârstă, stabiliți, care au făcut lucruri reale cu carierele lor, iar acum sunt oameni care au influență, nu?
Dr. Rhona Eskander: Da.
Dr. Payman Langroudi: Dar ceea ce este interesant este că, în calitate de dentiști, vrem să urmărim alți dentiști. Este unul dintre acele lucruri.
Mi-aș fi dorit să îmi dau seama mai devreme de asta și de progresul Enlighten în primii opt ani, nu am fost la curent cu acest fapt.
Dr. Rhona Eskander: Da. Dar cred că problema este, Payman. Trebuie să nu fiu de acord cu tine acolo, pentru că eu cred că lucrul care mă face diferită de alți dentiști este că întotdeauna am gândit dincolo de stomatologie.
Dr. Payman Langroudi: Da. Sigur.
Dr. Rhona Eskander: Chiar și cu mișcarea lui Pärla, ceea ce o face diferită este că tracțiunea pe care am câștigat-o este de la non-dentiști, nu-i așa? Aceasta este de la oameni din lumea media PR. Ei sunt de genul: “Uau, asta este”.
Dacă ar fi fost axat doar pe dentiști, îmi pare rău, ca și cum ar exista o lume în afara stomatologiei și există oameni dincolo de stomatologi și acesta este un lucru pe care trebuie să îl realizezi, ai promovat și ai făcut bonding de câți ani? Dar nu a devenit un cuvânt la modă până când nu a ajuns în mass-media prin influenceri și prin celebrități.
Dr. Payman Langroudi: Bineînțeles.
Dacă doriți să ascultați acest episod al podcastului, dați click aici
Sursa: enlightensmiles.com