Dr. Jagjit Shergill, chirurg implantolog, vorbește despre experiența sa în gestionarea mai multor cabinete și oferă, de asemenea, câteva sfaturi tinerilor dentiști.
V-ați întrebat vreodată care este cheia pentru a deține mai multe cabinete? Dr. Jagjit Shergill – chirurg implantolog și proprietar al mai multor cabinete – ne vorbește despre succesul său și despre modul în care oricine poate aplica abordarea sa la propria carieră.
Dr. Payman Langroudi: Jag, în calitate de chirurg implantolog de mare succes, cred că oamenii care urmăresc acest material vor dori să știe, dacă ar fi la început de drum ca dentiști și ar vrea să se apuce de implantologie, care sunt sfaturile tale cheie pe care le-ai da cuiva tânăr care vrea să se apuce de acest domeniu?
Dr. Jagjit Shergill: Sunt trei; intrați imediat. Nu ești niciodată prea tânăr. Și prin a intra, mă refer la a vă lua un mentor, a merge la cabinete. Oamenii ca mine sunt destul de fericiți să spună: “Veniți să ne vedeți cum lucrăm”. Ne place să ne implicăm cu cei mai tineri. Veniți, din prima zi, cufundați-vă în mediul înconjurător și faceți să sune normal și să vă simțiți normal să le oferiți pacienților din prima zi, așa cum ar trebui, chirurgia de implant. Așadar, din prima zi, începeți călătoria, inițial observând și primind mentorat, apoi implicându-vă, formalizându-vă. Apoi, în cele din urmă, fie că vă păstrați pur și simplu în acest rol, fie că adăugați alți factori, cum ar fi ceea ce am făcut chiar astăzi, cursul Mini Smile Makeover.
Dr. Payman Langroudi: Cât de devreme ați spus? Ați spune că dacă cineva abia s-a calificat că este un moment bun pentru a sta cu dumneavoastră?
Dr. Jagjit Shergill: Este perfect.
Dr. Payman Langroudi: Serios?
Dr. Jagjit Shergill: Da. Pentru că aceiași pacienți vor veni în cabinetul dumneavoastră, indiferent dacă sunteți un FD, dacă sunteți în primul an post FD. Deci, ar trebui într-adevăr să aveți suficiente cunoștințe pentru a ști ce este adecvat și ce nu este adecvat pentru conversație. Deci, absolut, din prima zi.
Dr. Payman Langroudi: În regulă. Deci, atunci să spunem că sunt un tânăr care vine să vă urmărească. Atunci știu ce este posibil. În ce moment ar trebui să încep să forez efectiv pentru implanturi, să fac efectiv lucrarea? Imediat?
Dr. Jagjit Shergill: Nu, deloc. Cred că este cu siguranță important să găsiți un mijloc fericit. Practic, atunci când încrederea este mai mare decât competența ta, ai probleme. Găsiți-vă propriile niveluri de competență în a observa, în a asista, în a co-diagnostica și a vă implica în retractarea în timpul operației urmând un curs formal, obținând un mentor, eventual înlocuindu-vă sau neimplicându-vă deloc din punct de vedere chirurgical. Mergeți pe faza de refacere. Mergeți la cursuri desemnate. Asigurați-vă că faceți totul în limitele nivelului dumneavoastră de competență. Cel mai important lucru este dacă este pentru tine, vei afla foarte repede. Este foarte contagios.
Dr. Payman Langroudi: Așadar, faceți în principal totul pe 4?
Dr. Jagjit Shergill: Cazuri mai mari, o mulțime de all-on-4, o mulțime de cazuri de implanturi bucale complete. Voi face în continuare ocazional sau destul de puține implanturi simple și laterale și două sau trei la un loc. Dar preferința mea este pentru reabilitări mari.
Dr. Payman Langroudi: Și nu faceți doar implanturi.
Dr. Jagjit Shergill: Nu, am trei mize în stomatologie în zilele noastre. Chirurgia implanturilor, am luat pentru o lucrare mare de implanturi; restaurare estetică, fac asta de 28 de ani și o mulțime de lucrări de ortodonție. Am fost destul de norocos în urmă cu aproximativ 10 ani. Doi dintre primii băieți din State au fost de fapt învățați Six Months miles de către Ryan Swain, care era proprietarul Six Months Smile la acea vreme. Asta a fost în urmă cu zece, unsprezece ani. Fac destul de mult Invisalign, vreau să fac mai mult. Dar cele trei aspecte ale ortodonției, ale chirurgiei estetice restaurative și ale chirurgiei de implanturi înseamnă că am de fapt o șansă destul de bună să pot rezolva majoritatea lucrurilor fără să trimit pacienți care vin în cabinetul meu.
Dr. Payman Langroudi: Cum se face că nu ați rămas pe una dintre aceste trei direcții în loc să le faceți pe toate trei?
Dr. Jagjit Shergill: Mă plictisesc ușor. Dacă sunt implicat, mă implic 100%. Și dacă aș face doar unul dintre acești factori, m-aș plictisi. Așa că, cred că cel mai sensibil lucru pentru mine este să știu dacă îmi împart tot timpul, o treime, o treime, o treime, o treime și vor fi luni în care voi face mult mai multe lucrări de implanturi și de ortodonție, iar alte luni mai multă restaurare estetică.
Îmi permite să mă adâncesc în toate cele trei aspecte și să ofer un tratament multidisciplinar complet și adecvat pacienților, indiferent ce intră pe ușă. Așadar, s-ar putea ca eu să cred că ceva nu mă va stimula foarte mult, dar îi voi sfătui pe pacienți și îl voi pune pe unul dintre asociații mei să facă lucrarea respectivă.
Asta se întâmplă din ce în ce mai des. Dar este plăcut pentru mine să am aceste trei aspecte ale stomatologiei, pe care în sine aș putea cu ușurință să le fac cu normă întreagă, oricare dintre aceste trei aspecte. Dar păstrarea celor trei, în linii mari, disponibile pentru mine în fiecare zi, mă stimulează.
Dr. Payman Langroudi: Pentru mine este destul de interesant, cineva ca dumneavoastră, care este atât de implicat în tratamentele de implanturi profunde, să vină apoi la un curs de Mini Smile Makeover. Vedem câte unul sau doi oameni care vin. Mă gândesc dacă nu cumva această învățare continuă este motivul pentru care ați devenit atât de bun la implanturi, în primul rând?
Dr. Jagjit Shergill: Posibil.
Dr. Payman Langroudi: Pentru că, dacă mă gândesc la mine, dacă aș fi fost la nivelul dumneavoastră în implantologie, nu m-aș fi deranjat cu compozit. Aș fi doar acolo acum. Dar tu ești aici și ești suficient de umil pentru a învăța de la cineva ca Dipesh, care este cu 20 de ani mai tânăr decât tine. Și de multe ori auzim “Nu cred că m-ar putea învăța ceva”. Deci, ce este la tine? Este vorba de curiozitate?
Dr. Jagjit Shergill: Nu vreau să fiu un pionier. Nu vreau să fac munca de teren, să învăț totul din nou și să fac toate greșelile. Aș prefera să spun: ce părți ale stomatologiei mă interesează? Cine se descurcă bine, cine are succes din punct de vedere etic, moral și profesional, nu doar profesional, ci și din punct de vedere comercial, este important și mă gândesc să copiem. Să învățăm. Dar să o facem direct din gura calului, mai degrabă decât de la cineva care a fost acolo.
Motivul pentru care am venit cu adevărat în ultimele două zile și, apropo, a fost un curs fantastic. Sincer. Nu spun asta doar așa. Mă vând, ca să spun așa, pacienților că, dacă aveți o problemă dentară și doriți un rezultat estetic funcțional pe termen lung, oriunde, de la cea mai mică schimbare pe care doriți să o faceți până la o reabilitare completă a gurii, eu vă pot oferi asta. Iar lucrul bun în acest sens este că îmi permite să obțin din timp acei pacienți: tineri, bătrâni, imateriali, care literalmente vor doar, de preferință, fără injecții, fără freze, tratamente foarte eficiente din punct de vedere al costurilor. Pot să spun: “Pe o scară de la zero la 10, când zero înseamnă intervenție minimă, nicio intervenție, iar 10 înseamnă implanturi bucale complete, eu pot oferi toată gama”.
Dr. Payman Langroudi: Constatați că pacienții cer acum compozit?
Dr. Jagjit Shergill: Ei vin și spun că vor lipire.
Dr. Payman Langroudi: Asta e ceva nou, nu-i așa? Cu cât timp în urmă a început să se întâmple acest lucru?
Dr. Jagjit Shergill: Cred că, ca să fiu sincer, cam de când ați început să faceți lucruri online. Există o cauză și un efect acolo. Aș spune cu siguranță că în ultimul an sau cam așa ceva.
Ceea ce îmi place la modul în care acest curs Mini Smile Makeover, precum și la Enlighten, este alcătuit, este că oferă o abordare de tip pachet pentru pacient. Poate că putem spune: “Minunat, le putem albi, le putem îndrepta dacă doriți, le putem contura”. În fiecare etapă sunteți cu un pas mai departe decât erați și vă puteți opri la oricare dintre aceste etape. Nu trebuie să treci prin tot. Vă puteți opri, putem reevalua.
Dr. Payman Langroudi: Este ceea ce numim planificare progresivă a tratamentului, neștiind încă de la început unde vei ajunge pe măsură ce totul avansează.
Dețineți un număr multiplu de cabinete. Care ați spune că este cheia gestionării mai multor cabinete?
Dr. Jagjit Shergill: Manageri buni.
Dr. Payman Langroudi: Aveți câte unul în fiecare?
Dr. Jagjit Shergill: Unul în fiecare, da. Înainte aveam mai multe clinici, mult mai multe clinici decât am acum.
Dr. Payman Langroudi: Dar când aveați mult mai multe, care era cheia?
Dr. Jagjit Shergill: Cheia a fost să am manageri buni. Cu toții am avut manageri proști în trecut și au venit și au plecat, ceea ce este bine.
Dr. Payman Langroudi: Credeți că vă pricepeți la angajări?
Dr. Jagjit Shergill: De fapt, eu nu angajez, acesta este lucrul bizar. Odată ce managerul este în funcție, ei vor angaja. În afară de stomatologi, nu mă implic. Cu personalul de îngrijire, chiar și cu igienistul, managerul îi va angaja, pentru că petrece mai mult timp cu ei. Eu mă implic în concedieri. În ultimii 20 de ani am avut niște manageri fantastici. Înainte de asta am avut câțiva manageri proști. Motivul pentru care nu am putut face față este că totul este stresant. Nivelul de stres de la un cabinet la două este foarte mare. De la două la trei și de la trei la patru este aproape zero, există o anumită cantitate de duplicare, dar apoi se ajunge la un stadiu în care îți dai seama că, de fapt, uneori, mai puțin înseamnă mai mult.
Dr. Payman Langroudi: Când ai mai multe cabinete și ai manageri în fiecare dintre ele. Cât de des sunteți în contact cu fiecare dintre acești manageri?
Dr. Jagjit Shergill: Zilnic.
Dr. Payman Langroudi: Oh, zilnic cu fiecare?
Dr. Jagjit Shergill: Trebuie să fie, altfel nu are rost.
Dr. Payman Langroudi: Așadar, aveți literalmente încredere în ei pentru a vă spune ce probleme există.
Dr. Jagjit Shergill: Absolut. Iar cele bune, mai ales în ultimii șase sau șapte ani pe care i-am avut, nu au fost doar bune, ci mă protejează de majoritatea problemelor care vor urma. Dacă ajunge la mine, a trecut prin procesul de triaj: nu este important, este vexatoriu sau se poate rezolva. În momentul în care ajunge la mine, este o problemă clinică specială pe care nimeni altcineva nu o poate rezolva. Sau este ceva la care sunt obligat din punct de vedere legal.
Dr. Payman Langroudi: Care ați spune că a fost cel mai slab moment al dumneavoastră? Din punct de vedere profesional. Cum ar fi o zi proastă, în care ceva a mers foarte prost?
Dr. Jagjit Shergill: Oh, sunt o mulțime de astfel de momente, dar durează doar două ore. Vine următorul pacient și atunci ești în culmea fericirii. Prindeți-mă în șase momente diferite de-a lungul zilei. Voi fi cea mai fericită persoană din lume și apoi “de ce fac asta?”. Apoi cea mai fericită persoană din lume și apoi “de ce fac asta?” Am o întrerupere binară. Când sunt plecat, sunt plecat, iar când lucrez, poți să mă presiuni cât de mult vrei. Nu este o problemă. Deci, cred că, sincer, am o atitudine sănătoasă și ce se poate întâmpla mai rău? Dacă ești sănătos, poți mânca, bea și mesteca. Ne descurcăm mai bine decât majoritatea oamenilor.
Suntem de fapt o profesie fenomenal de impresionantă. Și poți să-ți alegi singur nivelul de stres. O mare parte din stresul pe care ni-l impunem este lăcomia pentru mai mulți pacienți sau dorința de a avea tratamente mai complicate. Cred că, în calitate de profesie, suntem greu încercați de guvern și de unele dintre organismele de reglementare. Dar, în mare parte, dacă vă gândiți în marea schemă a lucrurilor, ne descurcăm bine.
Și nu iau nimic de la sine înțeles. Mă simt foarte recunoscător pentru această profesie. În zilele proaste în care lucrurile merg prost; cu pacienții, cu laboratoarele, cu asociații și cu personalul, stau jos și mă gândesc că, de fapt, totul este bine. Nu sunt într-o mină de cărbune.
Dr. Payman Langroudi: Ce fel de șef sunteți?
Dr. Jagjit Shergill: Foarte detașat, personalul meu chiar râde de mine, pentru că dacă oricare dintre celelalte asistente medicale vin să lucreze cu mine sunt inițial nervoase, iar personalul meu spune că sunt cel mai ușor dentist cu care se poate lucra. Majoritatea lucrurilor le fac singur, dacă pot. Din acest punct de vedere, sunt foarte grijulie. Dar există o limită. Am un fitil lung, dar când explodez, explodez. De aceea este foarte important pentru mine să am manageri care să gestioneze toate lucrurile care ar putea avea un efect de picurare pentru ca eu să explodez într-o zi. Nu este o lovitură agresivă, este ca și cum un tată mi-ar spune “m-ai dezamăgit” și, pentru că îi laud mereu, să audă “nu era necesar” și să mă îndepărtez, este de fapt mai dureros.
Dr. Payman Langroudi: Cum reușiți să jonglați cu șase zile pe săptămână de muncă clinică și să conduceți mai multe cabinete în același timp?
Dr. Jagjit Shergill: Este vorba de manageri. Dar acum îmi iau opt sau nouă săptămâni libere pe an. Nu obișnuiam să o fac. Când sunt la serviciu, nu mai pot să mă relaxez. Când se închide ușa, am plecat. Așa că, în ultimii ani, mi-am luat opt, nouă săptămâni libere.
Dr. Payman Langroudi: Sunteți de fapt liber? Ce se întâmplă, nu vorbiți cu managerii?
Dr. Jagjit Shergill: Nu complet off. Va fi un telefon la câteva zile. Anul trecut mi-am luat o lună liberă. Am fost în Africa pentru câteva săptămâni în safari și apoi am plecat în State pentru două, trei săptămâni și cred că am luat legătura cu serviciul doar de trei ori. Dar acum am doar un număr mic de cabinete, este ușor de gestionat, ca să fiu sincer. Fetele sunt minunate.
Dr. Payman Langroudi: Care este atunci sfatul tău? Dacă ar trebui să dai un sfat cuiva care vrea să intre în jocul practicilor multiple, i-ai spune să facă asta? Sau ați spune că acum, după ce v-ați micșorat, vă simțiți mai confortabil în această situație?
Dr. Jagjit Shergill: Nu, cred că totul este în regulă. Cred că depinde de trăsăturile tale de personalitate, dacă ideea ta de vacanță este să stai întins pe o plajă timp de două săptămâni, eu m-aș limita la un singur antrenament. Dacă ideea ta de vacanță este să faci asta, dar în fiecare zi citești cărți despre ceva, cărți de afaceri, călătorești sau orice altceva și ești foarte activ tot timpul, atunci mai multe practici ar putea funcționa pentru tine. Cunosc cel puțin trei persoane care au peste 20 de practici. Cei mai fericiți oameni pe care îi vei întâlni în viața ta. Sunt primii care intră în bar și ultimii care pleacă, muncesc extraordinar de mult și, dacă îi întrebi cum o duc, îți spun “o duc foarte bine”. Cred că, uneori, o practică este singuratică. Dar cred că aș prefera să am un singur cabinet bine cunoscut decât zece prost.
Dr. Payman Langroudi: Se pare că vă bucurați de presiune.
Dr. Jagjit Shergill: Da, așa este.
Dr. Payman Langroudi: Nu voi spune că sunteți dependentă de adrenalină, pentru că este un pic diferit de asta, dar vă plac situațiile sub presiune?
Dr. Jagjit Shergill: Da.
Dr. Payman Langroudi: A fi chirurg de implanturi în sine este un lucru presurizat, dar având o mulțime de practici și fiind chirurg de implanturi în același timp, credeți că lucrați bine sub presiune?
Dr. Jagjit Shergill: Da, cred că da.
Dr. Payman Langroudi: Și vă plictisiți ușor?
Dr. Jagjit Shergill: Da, este o combinație periculoasă, dar este bună. Cred că mă descurc bine, dar angajații mei mi-au spus contrariul. Își dau seama când sunt sub presiune, eu cred că sunt destul de calm și că totul este bine, dar ei pot observa o diferență în comportamentul meu. De la foarte jovial, râzând și glumind cu pacienții la foarte serios, dar tot jovial, dar foarte direct. Așadar, le-aș spune tuturor colegilor mai tineri să rămână pozitivi, există multă tristețe și tristețe, dar este o profesie fantastică.
Dr. Payman Langroudi: Aveți copii?
Dr. Jagjit Shergill: Am un copil de trei luni și jumătate. Pe măsură ce trece timpul, când va crește, vom vedea.
Dr. Payman Langroudi: Dar dacă ați avea un copil care ar avea acum 18 ani, ați spune să se îndrepte spre stomatologie?
Dr. Jagjit Shergill: Prietena mea are un fiu minunat de 14 ani. Este băiatul nostru și este fenomenal și continuă să spună “Tată, vreau să devin dentist” și eu îi spun “fiule, haide, hai să o facem”. Dar, acestea fiind spuse, cred că, indiferent de profesia pe care o alegeți, atâta timp cât vă propuneți să vă străduiți să fiți cel mai bun sau dacă vă propuneți doar să faceți tot ce e mai bun în acel moment, va fi bine. Am zece nepoate și un nepot. Șase dintre ei fac stomatologie. Doi sunt dentiști acum. Nu aș împinge pe nimeni să facă asta. Dacă ești student sau te-ai calificat recent, rămâi pozitiv. Pentru fiecare persoană pe care o auziți în presă spunând că este o situație sumbră, vă garantez că există cineva care este încântat de această profesie. Căutați-i pe cei care sunt pozitivi. Asta vă va oferi valoare. Ei vor spune să veniți și să vizitați, să învățați. Educatorii care folosesc aproape o abordare familială. Veți vedea că este cea mai bună profesie din lume, în opinia mea. Unde altundeva poți fi medic, chirurg, radiografist, om de afaceri, confident, artist, om de știință, toate la un loc? Orice direcție pe care crezi că este mai mult punctul tău forte, poți să te orientezi spre ea. Există provocări masive în această profesie. Este o profesie solitară de multe ori. Dacă ești o persoană căreia îi place să aibă o viață socială fantastică. un trai bun, dar mai ales să se simtă avansată din punct de vedere profesional în viața sa, trebuie să continui să urmezi cursuri. Nu ești niciodată prea bătrân pentru a învăța. Veniți în locuri precum cel de astăzi, este un curs de compozit anterior, dar se potrivește perfect în toată gama mea de mici transformări.
Dr. Payman Langroudi: Ați mai fost la un curs de compozit?
Dr. Jagjit Shergill: Da. În urmă cu aproximativ zece sau doisprezece ani. A trecut ceva timp.
Dr. Payman Langroudi: Ce părere aveți despre Dipesh?
Dr. Jagjit Shergill: Este în regulă, nu-i așa? O lucrare extraordinar de impresionantă, dar la fel de impresionantă este și interpretarea. Umil, cu picioarele pe pământ, foarte, foarte bine informat și extrem de bun în a transmite acel punct de vedere.
Dr. Payman Langroudi: Una este să fii bun la stomatologie și alta este să fii bun la predarea stomatologiei. Predarea stomatologiei este diferită de stomatologia propriu-zisă. Este un dentist foarte bun, dar devine din ce în ce mai bun la predarea stomatologiei.
Dr. Jagjit Shergill: Indiferent de profesie, chiar dacă ar fi fost arhitect, puteți fi destul de sigur că undeva pe parcurs ar fi avut un rol de predare, de consiliere sau de mentorat. Cred că seamănă foarte mult cu aplecarea artistică. Dacă ai modul de a te face înțeles în mod ușor, relaxat, dar destul de autoritar, asta fac eu, este destul de bun. Dacă vreți să copiați, foarte bine. Dacă nu, nu e nicio problemă.
Dr. Payman Langroudi: Cine au fost mentorii dumneavoastră?
Dr. Jagjit Shergill: Paulo Malo. Este o poveste lungă, dar m-a aruncat în piscină de pe una dintre excavatoarele de la ferma sa. David Hornbrook. Patrick Palacci, am petrecut ceva timp în clinica lui din Marsilia. Au fost câteva de-a lungul anilor, iar lucrul fenomenal a fost acum vreo zece, doisprezece ani, am fost la San Francisco timp de cinci zile, iar Michele și Pascal Magne au făcut un curs practic de cinci zile de porțelan estetic. Ceea ce a fost un nivel fenomenal de lucru cu cei doi oameni principali și cu UCLA. Acum am ajuns în stadiul în care, uitându-mă în urmă, mă gândesc că dacă aș fi știut ce știu acum, în loc să mă implic în acest domeniu la șapte ani după ce m-am calificat, aș fi intrat imediat.
Dr. Payman Langroudi: Pe atunci, însă, nu existau atât de multe cursuri.
Dr. Jagjit Shergill: Este adevărat.
Dr. Payman Langroudi: În ce an v-ați calificat?
Dr. Jagjit Shergill: În ’91.
Dr. Payman Langroudi: Eu m-am calificat în ’95. Și îmi amintesc că am vrut să merg la un curs de estetică și era unul în New York și nimic în Marea Britanie.
Dr. Jagjit Shergill: Exact. Astăzi, de exemplu, sunt câțiva dentiști proaspăt calificați aici și stau lângă ei și sunt entuziasmați. Sunt 30 de persoane aici și toți sunt entuziasmați. În acești primii ani de formare, în care, indiferent de calea pe care vei fi pus, cariera ta se va îndrepta spre acea cale, să fii implicat cu alte persoane cu aceleași idei, care sunt pricepute în social media, începi să te gândești că unii dintre aceștia vor fi educatorii și Dipesh Parmar și oameni ca tine în viitor. Este momentul potrivit pentru a intra în acest domeniu, deoarece continuitatea, impulsul este deja acolo. Ați terminat facultatea, ați terminat facultatea de medicină și vă aflați pe acea curbă de învățare. Și, de îndată ce te îndepărtezi de ea, atunci zgomotul de fond al vieții îți poate sta în cale.
Dr. Payman Langroudi: Pe vremea noastră, la început, se considera doar dacă ți-ai investit timpul.
Dr. Jagjit Shergill: Absolut. M-am calificat în ’91. Și a fost ultima cohortă în care VT nu era obligatorie. Așa că am trecut direct la un asociat, vedeam 65-70 de pacienți pe zi. Un pacient în cinci minute. Am știut a doua zi după ce am început că asta nu e pentru mine. A doua zi am început să caut cabinete, literalmente a doua zi și mi-am dat anunțul.
Dr. Payman Langroudi: Cu câți ani înainte de a vă deschide primul cabinet?
Dr. Jagjit Shergill: Puțin peste doi. Pentru că nu m-am grăbit, am lucrat ca suplinitor. Dar în a doua zi i-am spus directorului meu că asta nu e pentru mine. Mi-am dat preavizul de trei luni, iar ei au fost foarte înțelegători. Așa că, la început, am căutat cursuri. A trebuit să călătoresc peste tot. Am petrecut mult timp în State, Africa de Sud, Europa, foarte mult timp la diverse cursuri. Așa cum ați spus, suntem atât de norocoși acum. Acești noi absolvenți sunt răsfățați să aleagă din prima zi. În loc să se întrebe ce curs există, se întreabă la ce curs să merg? Iar faptul că avem tineri atât de entuziaști și de motivați este contagios. Și lucrul cel mai interesant este că acesta este doar începutul. Pe măsură ce vor evolua, acest lucru nu poate avea decât un efect pozitiv.
Dr. Payman Langroudi: Minunat. Nu vă voi mai răpi din timpul dumneavoastră. Mulțumesc foarte mult că ați venit la mini smile makeover.
Dr. Jagjit Shergill: Vă mulțumesc că m-ați primit.
Sursa: enlightensmiles.com