Călătoria către faima dentară TikTok

Vino alături de noi cu Dr. Shaadi Manouchehri pentru a vedea cum călătoria ei spre a deveni faimoasă pe TikTok ca dentist, a ajutat cu adevărat să îi inspire pe alții să înțeleagă profesia prin ochii social media.

Era pandemia și Shaadi Manouchehri avea mult timp liber. Fiind o persoană ambițioasă care dorea să facă ceva semnificativ cu timpul ei, l-a folosit pentru a explora latura educațională a social media. Dar cât de interesant ar putea fi pentru o persoană curajoasă și îndrăzneață să meargă pe Instagram și să facă exact același lucru pe care îl făceau toți ceilalți profesioniști? Așa că a început să exploreze. Dar haideți să mergem mai departe în timp, doar pentru o clipă.

Shaadi Manouchehri a vrut să își facă un brand, a vrut să folosească social media pentru a crea o platformă care să arate publicului larg că stomatologia nu este atât de descurajantă pe cât pare și să spargă stigmatul care înconjoară această profesie.

“Am fost foarte categorică. Am vrut să fiu diferită și să nu fiu ca orice alt dentist care postează înainte și după dinți pe rețelele de socializare.”

Știa că are șansa de a schimba modul în care oamenii văd stomatologii și munca lor, dorind să își pună propria ei personalitate și să o facă atât de unică încât oamenii să își amintească de ea prin ea. “Am fost foarte categorică. Am vrut să fiu diferită și să nu fiu ca orice alt dentist care postează înainte și după dinți pe rețelele lor de socializare”. S-a dus și a cercetat tot ce a putut pentru a se documenta cu privire la ceea ce îi interesează pe oameni și la conținutul care există deja. Nimeni nu se aștepta la ce a urmat… lumea a luat o întorsătură negativă, Covid 19 i-a luat pe toți acasă.

Pandemia-Tok

Blocajul a fost real, oamenii aveau voie să iasă doar o oră pe zi și erau disperați să găsească ceva distractiv. Dându-și seama că, deoarece nu mai putea lucra atât de mult în cabinet din cauza reglementărilor de sănătate și siguranță din cauza Coronavirusului, avea mult timp liber. Oamenii se îndreptau spre TikTok deoarece aceasta era o platformă pe care puteau scăpa de tristețe și plictiseală, exista o mulțime de conținut care răspândea bucurie și videoclipuri amuzante pentru a ajuta la ușurarea stării de spirit a tuturor.

Și atunci a văzut că se deschidea o oportunitate, așa că a început să urmărească videoclipurile TikTok, știind că ar putea exista un loc pentru profesioniști în aplicație, chiar dacă TikTok nu era ceea ce profesioniștii din domeniul stomatologic considerau la acea vreme o sursă valoroasă de informații.

În calitate de student, am apelat la Google și la cărți pentru a mă informa. Copiii nu erau la școală și toți se duceau la social media pentru a se informa, așa că am început să postez mai mult conținut educațional.”

Ea știa că exista un stigmat în jurul platformei, se credea că este doar pentru dansuri în trend și videoclipuri amuzante și niciodată la un nivel care să fie folosit pentru profesioniști: “Ca studentă, am mers la Google și la cărți pentru a-mi obține informațiile. În timpul închiderii, oamenii nu erau la școală și toți se duceau pe rețelele de socializare pentru a se informa, așa că am început să postez mai mult conținut educațional”. Ea știa că nu va fi atât de simplu ca și cum ar fi postat un videoclip și toată munca grea ar fi fost făcută… va fi vorba despre echilibrul potrivit de informații și divertisment pentru a menține oamenii implicați.

Totul se bazează pe încercări și erori

Roma nu a fost construită într-o zi, iar ea știa că acest lucru nu avea să fie un proces de peste noapte. Încet-încet, a văzut că începea să observe o creștere a numărului de like-uri, mai mulți urmăritori și mai mulți oameni care doreau să se conecteze cu pagina ei. Conținutul ei educațional și distractiv funcționa.

Shaadi a creat primul ei videoclip despre stomatologie. Pentru ea erau cunoștințe simple, dar, în mod clar, acesta era un conținut pe care oamenii doreau să-l vadă, la scurt timp după ce a postat videoclipul… Eureka! 80 de mii de vizualizări! Numărul de urmăritori a început să crească, oamenii se implicau în conținut și ea și-a găsit propria formulă unică care a funcționat pentru ea.

Nu există atât de mult conținut care să vorbească despre vulnerabilitatea dentiștilor.”

Dorind să continue să câștige mai mulți adepți, ea trebuia să fie mai specifică în ceea ce privește persoanele cărora dorea să le adreseze conținutul ei. Ea a constatat că conținutul ei era atractiv pentru medicii dentiști aspiranți și pentru tinerii dentiști proaspăt calificați. Stomatologia poate fi descurajantă nu doar pentru pacienți, ci și pentru tinerii dentiști proaspăt calificați și aspiranți. “Nu există atât de mult conținut care să vorbească despre vulnerabilitatea dentiștilor”.  Din cauza acestei lipse de informații pe rețelele de socializare, ea a descoperit că, dacă cineva avea întrebări pe care dorea să i le pună, îi trimitea un mesaj pe contul ei de Instagram, unde a constatat că oamenii îi puneau întrebări similare. Acestea erau întrebări aflate în trending, ceea ce era modalitatea perfectă de a ști despre ce să vorbească. S-a apucat să înceapă să facă acele videoclipuri cu conținutul la care fanii ei doreau răspunsuri.

Salut, trendsetter!

Munca ei grea dădea roade, avea o bază pentru ce conținut era necesar. Tendințele TikTok sunt videoclipuri care includ o acțiune, un sunet, un hashtag sau o provocare specifică, care câștigă tracțiune în rândul altor utilizatori, pe care le puteți salva în folderul “Like” pentru a le viziona din nou mai târziu.

Cu o prezență în creștere pe rețelele sociale și realizând că conținutul ei funcționa, ea știa că era important să rămână consecventă cu pagina ei. Era important să țină pasul cu cele mai recente tendințe, așa că s-a concentrat pe ceea ce oamenii urmăreau cel mai mult și, mai important, pe ceea ce îi cereau adepții ei: “Fă-ți cercetări, află ce este în trend, investește timp în crearea de conținut, fii consecvent cu postările și creează videoclipuri de calitate”. Consecvența este esențială, ea știa că 1 videoclip la două zile nu avea să își mențină telespectatorii implicați, așa că a început să posteze până la 3 videoclipuri legate de stomatologie pe zi, chiar dacă acestea aveau doar 15 secunde, 30 de secunde sau 1 minut.

“Fă-ți cercetări, află ce este în trend, investește timp în crearea de conținut, fii consecvent cu postările și creează videoclipuri de înaltă calitate.”

Toate acestea par bune și frumoase dacă știi câte videoclipuri să postezi și ce fel de conținut este important, dar în spatele tuturor acestor lucruri se afla dorința lui Shaadi nu doar de a ajuta la educare, ci și de a fi o față pe care spectatorii o recunosc. Odată cu creșterea prezenței ei în social media atrage și mai multă atenție. Atunci când ai un anumit număr de urmăritori și de like-uri pe TikTok, poți începe să câștigi bani. Banii nu au fost ceea ce Shaadi avea în minte când a pus totul la cale.

Implicare în detrimentul banilor în orice zi!

Pe măsură ce pagina ei devenea mai de succes pe zi ce trecea, a constatat că era contactată în legătură cu faptul că era plătită pentru unele dintre videoclipurile sale. Scopul TikTok este de a sprijini creatorii de conținut ambițioși, ceea ce face ca aplicația să rămână plină de videoclipuri noi, amuzante și distractive, așa că da… puteți câștiga bani postând conținut!

Shaadi știa acest lucru, dar nu a contat pentru ea, ci a vrut angajamentul pe care i l-a adus. “Când am început, am crezut că trebuie să am milioane de urmăritori pentru a avea un impact. În realitate, Nu contează câți urmăritori ai. totul depinde de nivelul de implicare al publicului tău”. Obținerea mai multor urmăritori i-a cumpărat mai multă recunoaștere pe TikTok, ceea ce a fost perfect pentru cariera ei profesională. Telespectatorii îi găseau pagina și doreau să rezerve consultații, ceea ce ducea la mai mulți pacienți și oportunități de afaceri.

“Când am început, am crezut că trebuie să am milioane de urmăritori pentru a avea un impact. În realitate, Nu contează câți urmăritori ai. totul depinde de nivelul de implicare al publicului tău.”

Nu a început niciodată această călătorie cu gândul la bani, ci pur și simplu a vrut să profite la maximum de o platformă care, la acea vreme, era folosită în principal pentru divertisment. Ea a amestecat videoclipuri în trend și informații educaționale și a făcut ceva din asta… dacă asta nu este ingeniozitate într-o pandemie, atunci ce este? Acest lucru nu înseamnă că parcursul ei a fost o călătorie ușoară pentru telespectatori sau pentru alți dentiști.

Dacă nu poți suporta căldura, ieși de pe TikTok!

Oricine îl cunoaște pe Shaadi ar ști că în spatele videoclipurilor încrezătoare, curajoase și distractive se află o ființă umană sensibilă la comentariile negative.

Ea știa că va fi o experiență foarte descurajantă să se expună online, ceea ce a constatat că a deschis-o în mod natural la vulnerabilitate, unii oameni i-au iubit conținutul, iar alții nu, lucru pe care l-a aflat foarte repede.

A constatat că unele dintre videoclipurile sale vor primi comentarii negative, însă nu a lăsat niciodată acest lucru să o împiedice să creeze mai multe videoclipuri.Orice om care investește mult timp în a construi ceva de la zero va fi protector în privința acestui lucru. Ea a trebuit să treacă peste negativitate, altfel întreaga ei călătorie pentru a-i ajuta pe alții ar fi putut fi o pierdere de timp.

“Inițial, a existat o judecată din partea profesiei, dar acum aceiași oameni îmi cer sfaturi.”

Văzând toți telespectatorii care i-au îndrăgit videoclipurile, a meritat să continue și să nu cedeze în fața negativității. “Inițial a existat o judecată din partea profesiei, dar acum aceiași oameni îmi cer sfaturi”. Știa că întregul proces va fi o curbă de învățare încă din prima zi, iar acesta este cel mai important aspect de reținut: “Atâta timp cât beneficiile acestui proiect sunt mai mari decât cele negative, atunci totul merită”.

Este nevoie de curaj pentru a sparge stigmatele, pentru a te expune în fața publicului, pentru a preda o profesie care nu ar vedea o platformă precum TikTok ca fiind foarte profesională. Ea a dat o șansă atunci când nimeni altcineva din profesia ei nu a făcut-o la acel moment și a ieșit mai bine.Dacă vă simțiți vreodată inspirat să faceți ceva ce ați crezut că nu ar fi posibil din cauza unor obstacole profesionale, credeți întotdeauna că puteți găsi o modalitate de a învinge acest lucru, iată câteva dintre cele mai bune sfaturi ale lui Shaadi!

Sfaturi de top!

  • Înțelegeți motivul din spatele mesajului. DE CE ai de gând să postezi acel videoclip?
  • Aveți încredere în voi înșivă.Va fi frustrant uneori, dar aveți încredere în proces!
  • Consecvența este CHEIE. Dacă vi se pare că nu se mișcă atât de repede pe cât vă doriți, aveți răbdare și rămâneți consecvenți.
  • Conținutul dvs. trebuie să fie – Educativ, distractiv și inspirațional (EDI).SPUNEȚI-O CU MINE!
  • Reînnoiește-ți vechile videoclipuri!Găsește un videoclip care s-a descurcat bine și reutilizează-l, adăugându-i ceva nou!Conținutul vechi este un conținut bun.

Shaadi a parcurs un drum lung din 2015.Este un dentist care are o pasiune pentru a-i învăța pe alții și pentru a se face auzit în comunitatea sa. Dacă ești inspirat de această postare sau vrei să ajungi și să o contactezi direct pe Shaadi, atunci dă click AICI și te va duce la pagina ei de Instagram.Dacă vrei să asculți podcastul ei “Teeth and Tales”, click AICI.

Sursa: enlightensmiles.com

Leave A Comment